Ez alkalommal, azzal a kérdéssel szeretnék foglalkozni, hogy valóban az Isten beszéde szerint, a Biblia szerint lakozik-e valamiféle Szent Lélek, vagy Szentszellem az embernek a testében?
Ezt a teológiát, az emberben lakozó teológiának a magyarázatával kapcsolatosan a Pál apostol levelének a Korinthusiakhoz írt levelében a 6-k rész 19-k versénél találkozhatunk, és ezt mutatom is gyorsan, ezt biztosan, hogy fejből is tudjátok.
1Kor 6:19 Avagy nem tudjátok-e, hogy a ti testetek a bennetek lakozó Szent Léleknek temploma, amelyet Istentől nyertetek; és nem a magatokéi vagytok?
Ha a görög nyelvű eredeti szöveggel együtt olvassátok, akkor más értelmet(valós) fog kapni ez az ige.
Avagy nem tudjátok-e, hogy a ti testetek, tehát a hangsúly itt a (ti testetek), szavaknál van, amivel kapcsolatban a ti szó többes szám, második személyről beszél, tehát azt mondja, hogy a ti testetek együtt, és a következő szó a bennetek lakozó Szent Léleknél.
Tehát a bennetek lakó szó, az nem helyes, hanem köztetek lakozó Szent Lélek a helyes.
És a templom szó, tehát a templomnál, ha megnézzük az eredeti Görög szót, ott nem szarx van és szóma, mint például a testeteknél, tehát a ti testetek, hogy szarx, vagy szóma van, az eredeti Görögben. Itt a templomnál pedig, ha igaz lenne ez a teológia, hogy az Isten, mint Szent Lélek, vagy valamiféle szellem az emberi testben lakozik, akkor ennél a szónál, hogy temploma szarxnak, vagy szómának kellene szerepelni.
De ha megnézitek a Görögöt a Szent Lélek templománál naosz szót fogtok találni.(ναός)
Ez a Görög szó a naosz, ez nem is kizárólag csak jeruzsálemi kőtemplomról beszél, vagy hozza összefüggésbe önmagát és nem is csak kizárólag Krisztus testével van kapcsolatban, hanem ráadásul még bárkát is jelent.
Tehát teljes mértékben helyén való, mert ugye az Ószövetségben a Noé történeténél a bárka az előképe volt tulajdonképpen a kegyelem időszakban a kihívottak közösségének, az Eklésziának.
Nem az egyháznak, nem a kereszténységnek, mert az egyház és a kereszténység Babilonból ered és Rómaiakon keresztül alakították ki, hogy egy propaganda szervezetként, vallási szervezetként behúzzák az emberiség 90%-t és ezen keresztül terjesszék a különféle okkult tanokat.
Tehát még egyszer:
Avagy nem tudjátok-e, hogy a ti testetek, tehát nem azt mondja az írás, hogy a te tested a Szent Léleknek a temploma, azt mondja, hogy a ti testetek.
Tehát amikor együtt vagytok, ez arra utal és nem arra, hogy egyenként vagyunk Istennek a templomai.
A benneteket(köztetek,veletek,nálatok) lakozó Szent Léleknek a temploma. Tehát a ti testeteknél ott szarxnak, vagy szómának kell lennie, a templomnál viszont, ha ez igaz lenne ez a teológia, hogy az Isten, mint valami szellem benne lakik az emberben, akkor ennél a résznél a templom szónál az eredeti Görög szónak szarxnak, és szómának kellene lennie, ami ugyan úgy az ember fizikai testére utal, hogy összefüggésbe hozza a templomot az ember testével, mint egy épülettel, amiben valaki, vagy valami lakhat.
Tehát ennél a templom szónál naosz van, amely elsősorban előképként utal a Megváltónkra, a Megváltónk életére, majd az Ő hazavitele után miután bevégezte az Ő munkáját, az üdvözítésnek a munkáját a földön és az Atya hazavitte az Ő királyságába, hátra hagyta az önmaga által alapított emberek csoportját, amely a Krisztuskövetőknek a csoportja, az Eklészia, a Szellemi Izrael, a Szellemi Templom. Tehát a Krisztusnak a Szellemi teste, lelki teste. Tehát ez a naosz szó, ez ezzel van kapcsolatban.
Ilyen egyszerűen le lehet leplezni, hogy teljesen hamis, helytelen az a magyarázata ennek a része a Bibliából, hogy valamiféle szellem, vagy Lélek lakik az emberben.
Tehát ez az egész, egy nyelveken szólás, egy szimbolikus beszéde Istennek, amely arról árulkodik, hogy az emberek együttesen, akik engedelmeskednek a Krisztusnak a föld minden részén, amikor egybe gyűlnek, engedelmességben vannak Isten beszédével és Isten Fiának a beszédével teljes összhangban, engedelmességben élnek.
Ilyenkor az Atya, mint láthatatlan Lélek, létező személy ellátogat ilyen közösségekbe és jelenlétéből fakadóan azt műveli az Atya, hogy beárnyékolja az embereket és így az emberek teljessé lesznek az Ő jelenlétével.
Tehát nem betöltekeznek az emberek valamiféle Szentszellemmel, hanem az Ő jelenlétével lesznek teljesek az emberek és mivel Isten jelenlétének természete van, a szeretet, a hűség, a jóság, a mértékletesség, kérlelhetőség, szívesség és minden egyéb, amit Pál apostol említ a Lélek gyümölcseinél, a Lélek gondolatánál. És az emberek ebben minél többször találkoznak így a Mindenható Atyával láthatatlan formában, az engedelmességnél fogva, így az Atya beárnyékolja a jelen levő engedelmességben lévő hallgatóságot és az emberek megerősödnek, beteljesednek az Ő természetével.
Erről van szó ebben a Korinthusiakhoz írt levél, hatodik rész 19-k versénél, amit a karizmatikus gyülekezetekben teljesen helytelenül és szándékosan azért, hogy az indiai hinduizmusból, ugye Indiában, a hinduizmusban, amely vallás ugyan csak Babilonból ered. Tehát ebben a vallásban is ugyan úgy megvan a hármasság, az ördögi hármasság és ebben a vallásban van egy tantétel, egy teológia, amely arról beszél, hogy az indiai hinduizmusnak az istenei, a három fő istenség, Visnuval az élen, az emberekbe költözik és az embereken keresztül cselekszik.
Tehát ezt az állapotot, amikor az Isten emberi testben megtestesül, ezt az állapotot nevezi a hinduizmus Avatarnak.
Avatar lények, akik magukban hordoznak istenségeket.
Tudjuk az írásokból, a Zsoltárokból, az Ószövetségből, hogy Isten nem lakik kézzel csinált épületekben, és azt mondja az írás, hogy még maga a teremtett világ sem lenne elégséges ahhoz, hogy az Istennek a nagyságát befogadja.
Hát akkor hogyan lehetne, hogyan kontrollálhatná és kicsinyítené le magát az Isten, hogy egy bűnös emberi testben akarjon lakni és létezni?
Tehát teljesen abszurd! Nem egyezik Istennek a világnézetével, a gondolkodás módjával.
Ez az emberben lakozó Isten tan, ez a hinduizmusnak az okkult tanával vág egybe és egyezik meg. És ugyan úgy a Távol-keleti zen buddhizmusban is ugyan ezt a tantételt vallják.
Nem véletlen, hiszen a Japán és Kínai buddhizmus, a Távol-keleti buddhizmusnak a különféle ágai, mind Indiából származnak.
Tehát tulajdonképpen csak bizonyos tételekben változott a zen buddhizmus, az indiai hinduizmustól, de alapvetően azt, hogy az istenségek az emberekben akarnak lakozni.
Tehát az Istennél, az Isten gondolkodásában láthatjuk azt, hogy az Isten által rendelt és lefektetett igazságokban, amelyekkel, Izraellel tartott kapcsolatot, csak egyetlen egy templomuk lehetett. Ez a templom, arra rendelte ezeket, előképként, a Messiásnak, a Megváltónak az előképei voltak ezek az épületek, hogy az emberek az építménynek a formájából, méreteiből, eszközeiből megértsék
Ez is tulajdonképpen egy kézzel fogható nyelveken szólása volt Istennek.Így kommunikált jelképekben az engedetlen zsidósághoz, de ők nem ismerték fel ezeket a jeleket a sátorral és a templommal kapcsolatban, amelyek egy az egyben, teljes mértékben a közéjük eljövő Messiásról beszéltek jelképként.
Azt tudjuk, hogy a Szent sátor nem tudta bevégezni az Istentől való küldetését, mert az emberek, a Főpapnak a fiai megszentségtelenítették.
A második esetben a Salamoni templomnál is az történt, hogy Salamon és az ő fia és az emberek megszentségtelenítették a templomot és ez miatt Isten is elvetette ezt a templomot.
Tehát, a Megvaltó idejében már például tudjátok, hogy egész bizonyosan a menora, a Szent kenyerek asztala és a frigyláda már nem volt a Salamon féle, nagy Heródes által kibővített templomban. Nem is véletlen!
Tehát, egyik templom sem végezte be Istentől való küldetését, hanem harmadjára Isten úgy döntött, hogy a tökéletes templomot, az Ő Fiát küldi be, az emberek üdvözítésének a véghezviteléhez. És ez így is lett.
Tehát, maga az Isten Fia bejött a világunkba és Őt nem tudta megrontani az embereknek a viselkedése, az ördög sem tudta Őt elcsábítani, nem tudta Őt korrumpálni, lefizetni, megkenni és nem tudta a maga oldalára állítani.
Tehát, az Ő Fián keresztül Isten be tudta végezni az üdvözítést, amit az első két templommal kapcsolatban nem tudott.
A Szent sátor és a kőtemplommal kapcsolatban tudni kell azt, nagyon fontos szabály, hogy egyetlen ez volt belőlük mindvégig.Attól kezdve, hogy a templom föl épült, és mindaddig, amíg meg nem semmisült, addig nem volt más sátor, nem volt más építmény.
Ezen keresztül kommunikált Isten a zsidókkal.
Aztán amikor ez elbomlott, és Isten kőtemplomot építtetett Salamon által, ettől fogva ugyan csak ez, az egy épület volt ott ország szerte.
Tudjuk az írásból, hogy ide kellett minden évben minimum háromszor a férfiaknak feljönni, és tiszteletet tenni Isten előtt ennél a templomnál és áldozatot bemutatni.
Tehát ezért, mivel Istennek egyetlen egy Fia van, egy Messiása, ennél fogva csak egyetlen egy templom volt.
A zsidóknál a környező népekkel ellentétben és a mai bálványimádó népek szokásával ellentétben a zsidóknak csak mindig egy templomuk lehetett, mert ez a templom utalt a Megváltóra, a Messiásra.
És mivel, hogy Istennek egy Messiása van, ezért nem lehetett több templom, tehát a bálványimádó népek szokásaiban, vallásaiban nem csak, hogy egy templom, hanem sok-sok templom van.
Nem csak, hogy a fővárosban, mint ahogy a zsidóknál csak Jeruzsálemben lehetett a templom, a pogány bálványimádó vallást gyakorló népeknél nem csak, hogy a fővárosban, hanem az ország minden területén vannak templomok, és nem is csak az ország minden területén, hanem a legapróbb falvakban is vannak templomok. Sőt az emberek is maguk templomnak minősülnek.
Tehát látni kell ezt a különbséget, hogy a pogány, bálványimádó Luciferista vallásokban sok templom van, és az emberek is egyenként templomok.
Ezzel ellentétben viszont az Isten által felállított kommunikációs rendszerben, amelynek a Krisztusra utaló előképe a templom volt, itt csak egyetlen egy templom van ország szerte és az embereknek ide kellett feljönni és soha nem beszélhettek önmaguk testéről úgy, hogy az a bennük lakozó Istennek a temploma.
Ha ezt megtették volna, Isten abban a pillanatban végzett volna Izraellel, ugyanis ez a legnagyobb káromlás lett volna az Isten Fiának és az Ő munkásságának.
Tehát senki nem nevezheti, nem mondhatja az ő testét a benne lakozó Szentszellemnek, a templomának, vagy Szent Léleknek, a templomának, mert ezzel az ember azt nyilvánítja ki, hogy ő Szentebb, és jobb, mint a Megváltó. Ugyanis az egész idő alatt, amíg tevékenykedett a földünkön, soha sem láttuk és nincs róla beszámoló, hogy Ő betöltekezett volna valamiféle Szentszellemmel, hogy az Ő teste valójában valami kívülről behatoló Szellemnek, vagy Léleknek, vagy bárminek lett volna a lakhelye.
Azt látjuk sok esetben, hogy attól fogva, hogy Merítő Jánosnál alámerítkezett Megváltó, ettől fogva rendszerességgel az Ő engedelmességére nézve az Atya meglátogatta Megváltó és beárnyékolta és így felette is maradt.
Tehát ez megegyezik az Ószövetségnek az információival. Dávidnál és más egyéb személyeknél Isten alá szállt és beárnyékolta az embereket. Sőt a Bábel toronynál is az mondja az írás, mint hogyha Istent személyesítené meg, „nosza, szálljunk alá és nézzük meg, hogy mit építenek az emberek”.
És egyből a Mózes könyvénél az első oldalon azt mondja az írás, hogy „Isten, mint Lélek lebegett a vizek fölött”!
Tehát Isten mindig is itt volt a földünkön láthatatlan formában, így Szent Lélek formában és véghezvitte az Ő általa eltervezett eseményeket és itt is fog maradni egészen mindaddig, amíg az elragadtatás előtt összegyűjtetnek az Istennek a választottjai, Krisztusnak az engedelmes követői és az utolsó csapás elől pedig Isten kiragadja őket a Megváltó által küldött kerubok és angyalok által.
Tehát ez a „kivonul a Szent Lélek a világból” teljesen okkult tanítás, semmi alapja nincs neki.
Remélem, hogy ez alapján meg tudtátok azt érteni, hogy miért nem szabad önmagunk testével kapcsolatban olyan kijelentést tenni, hogy a testünk a bennünk lakozó Szent Léleknek a temploma.
Mert, az Isten beszédével bizonyítható, hogy amikor itt a Korinthusiakhoz írt levél 6-k fejezet 19-k versében azt mondja Pál apostol, hogy nem tudjátok-e, hogy a TI, tehát többes szám második személybe mondja, hogy a ti testetek és nem első szám második személyben beszél az ige. Tehát egyes szám második személyben nem azt mondja az ige, hogy te, a te tested, aki olvasod a Bibliát most, vagy hallgatod, hogy a te tested a Szent Léleknek a temploma.
Hanem azt mondja többes szám második személyben, hogy a ti testetek együtt kollektíven, amikor egybe gyűltök, akkor az Istennek a temploma, mert ha engedelmesek vagytok, és nem azt művelitek, amit a kereszténységben, akkor az Atya kedvét leli és el fog látogatni minden alkalommal, minden összejöveteletekre és ennél fogva a templom szónál, ugye itt a ti testetek szó, ott szarx és szóma van Görögül, viszont a templom szónál, ott pedig, ha igaz lenne az, amit tanítanak a gyülekezetekbe, akkor ott is szarxnak és szómának kellene lenni, de ahogy azt taglaltuk, nem szarx vagy szóma Görög szavak vannak, hanem naosz, ami egyenesen utal teljesen félreérthetetlenül Krisztusnak a testére. Fizikai testére is amiben élt, és a hátra hagyott szellemi testére is az Eklésziára.
Tehát, ezzel együtt megbukott az emberben lakozó hindu és zen buddhista találmány, hogy Visnu és az összes többi ember csinálta gonosz ördög, az emberben akar lakni.
Ez lehet, hogy működik a bálványimádó vallásoknál, de semmiféleképpen sem működhet az Isten igazságait illetően.
Tehát, ez teljesen bizonyos, hogy zen buddhizmus és hindu vallásnak a végterméke.